Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed щрака скорости бързо и блокира

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    Просто няма да издържи алуминиевата нишка вътре в ЕКУ-то.
    Няма източник на опорно напрежение.
    При това положение не виждам особена необходимост да се отваря ECU - то и да се възстановява вътре тази връзка.

    Ако се скапе и този изход, ще се подаде външна маса.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Аха. Обаче зависи коя нишка ще изгори.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        Пин 24 през нишка на шаси вътре в ECU - то
        Пин 25 по същия начин.

        Коя друга нишка имаш впредвид?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Не е за тази тема и този форум.
          Има си форуми с професионална насоченост.


          Ето една снимка на ЕКУ-то.
          Attached Files
          Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:05.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #20
            ОК. Спирам да разпитвам

            Благодаря все пак за инфото, че няма източник на опорно напрежение.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              В темата 40+ страници го нямаше този проблем. Ето че стана въпрос за пари, ама няма аз да ти взема хляба бе човек.
              Няма как да питам, че съм видял нещо на диагностика като не излиза нищо, ама ти като, че ли недовиждаш, не можеш да четеш или не възприемаш и си дошъл тук само да се заяждаш. Проблема не го прави моменталически, а при известно разръчкване по скоростите или след някакво каране стигане точка А точка Б.
              Ако проблема е в нещо блокирало сигурно нямаше да мога да мина никакви километри безпроблемно, но аз минавам, проблема изскача в неопределен момент на управлението на автомобила. Окислени букси няма 100 %, защото всичко е преглеждано и пръскано още преди когато робота и скоростите бяха свалени. Колата е в движение когато направи проблема се сваля клемата на акумулатора оправя се и пак тръгва логично е че не е съединител.......
              Alfa 147 Selespeed---> красавица

              Comment


              • #22
                Не се карайте. Никой няма полза от това.

                По темата...

                Аз имам следните въпроси:

                1- Ако допуснем, че проблемът е механичен и заяжда някой клапан - разпределител, защо с откачане на захранването, т.е с електрическо въздействие ситуацията се нормализира?

                2 - Доколкото разбрах, когато се прояви проблема, помпата работи непрекъснато. Тя не трябва ли да изключи, когато се достигне определено налягане в сферата, без значение какво става в робота?

                3 - Тъй като колегата е свалял скоростите заради механичен проблем с вилката, след отстраняването му какви процедури по обучение следва да се извършат и изобщо правени ли са такива?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Помпата не се изключва, защото не спира и да щрака вътре в системата, докато не спре да щрака ще работи докато не изгори помпа или четки.
                  След свалянето на робот и скорости освен почистване по робот и работа по скоростите друго не е пипано и местено, тъй че не са ми известни логични процедури след това.
                  Alfa 147 Selespeed---> красавица

                  Comment


                  • #24
                    Това е важно и затова ще задам въпроса си от предишния пост по друг начин:

                    При нормално работещ робот винаги ли работи помпата когато има команда за изпълняване или тя работи само когато налягането в сферата падне под определена стойност?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      моята помпа включва при 3то щракане на скоростите, на около 35 бара като спадне, иначе държи около 53 бара налягане без да се сменят скорости когато е пълна сферата
                      съединителя е на 26.5мм
                      Alfa 147 Selespeed---> красавица

                      Comment


                      • #26
                        От това разбирам, че работата на помпата зависи само от налягането в сферата.

                        Тогава защо помпата не спира да работи, когато се насметат нещата? Вероятно в този момент поради някаква причина налягането не може да стигне нормалните си граници.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          .....Проблема по-скоро се дължи на блокиращ хидравличен клапан,за определено движение на скоростния лост,случва се често при тези коли,просто трябва малко мислене и да се види точно в каква ситуация блокира,демек при изпълнението на кое движение на лоста става-наляво,надясно,напред или назад.
                          Имаш ли наблюдения дали пропорционален или двупозиционен по-често създава тези ядове?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Заключвам по молба на автора.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment

                            Working...
                            X